Integralną częścią każdej witryny www są usługi oferowane np: przez Googla, są nimi między innymi : Google Analytics, Google AdWords, Google AdSense i inne. Dodatkowo każda strona aby dobrze była widziana w sieci powinna posiadać konto na Facebook, Google, Tweeter i innych portalach społecznościowych.
Google – nie możemy zapomnieć o usłudze Google Analytics nie tylko umożliwia pomiar wielkości sprzedaży i liczby konwersji, ale również zapewnia bieżący wgląd w to, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny, jak do niej dotarli i co możesz zrobić, by chętnie do niej wracali. Innymi usługami oferowanymi przez spółkę są serwisy reklamowe AdWords oraz AdSense.
Widząc jaką potęgą jest Facebook nie możemy zapomnieć o promowaniu siebie, firmy, produktów na własnym profilu. Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będących własnością Facebook, Inc. z siedzibą w Menlo Park. W październiku 2012 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła ponad 1 miliard, a co miesiąc wgrywany jest ponad 1 mld zdjęć oraz 10 mln filmów, których obecnie jest 265 miliardów. Średni wiek użytkownika serwisu to 22 lata. Dane zgromadzone na Facebooku to ponad 180 petabajtów, co 24 godziny przybywa ponad 0,5 petabajta.
Twitter – darmowy serwis społecznościowy udostępniający usługę mikroblogowania umożliwiającą użytkownikom wysyłanie oraz odczytywanie tak zwanych tweetów. Tweet to krótka, nieprzekraczająca 140 znaków wiadomość tekstowa wyświetlana na stronie użytkownika oraz dostarczana pozostałym użytkownikom, którzy obserwują dany profil. Serwis umożliwia również tagowanie (znak # przed słowem stanowiącym treść wpisu czyni je tagiem) oraz odpowiadanie użytkownikom (@nazwa_użytkownika: odpowiedź). Użytkownicy mogą dodawać krótkie wiadomości do swojego profilu z poziomu strony głównej serwisu, wysyłając SMS-y lub korzystając z zewnętrznych aplikacji.